2013. december 2., hétfő

Tejbe kuszkusz :)


Ezt már nagyon régen elterveztem. Tejberizs vagy tejbegríz helyett nagy ötletnek tűnt. Persze azért aki ezekhez hasonlónak képzeli el, azt csalódás fogja érni: ennek azért leginkább kuszkusz íze van. 
Merthogy az :-) Tehát: tejbe kuszkusz.

Hozzávalók egy személyre:
-5 dkg kuszkusz
-2 dl tej
-1 ek eritrit
-késhegynyi vaníliamag
A tetejére: nyírfacukor por vagy eritrit és keserű kakaópor vagy fahéj, kinek hogy. :-)

Elkészítés:
A tejben keverjük el az eritritet és a vaníliát és forraljuk fel. Szórjuk bele a kuszkuszt, keverjük össze, és hagyjuk 20 percig párolódni. Ennyi. Ezekkel az arányokkal pont jó lesz az állaga; nem túl száraz, de nem is úszik a tejben. Már csak a tetejére kell szórni a gyomrunknak szimpatikus ízesítőt, és lehet is lapátolni :)))

2 megjegyzés:

  1. Hogy én ezt milyen régen elterveztem, de szegény kuszkusz mindig valahogy ottmarad a kamrapolcon. Most már biztos, hogy nemsoká alkalmat kerítek rá! :) Köszi, hogy eszembe juttattad!

    VálaszTörlés
  2. Szia Ági :)
    Örülök, hogy eszedbe juttattam. Szerintem jó kis reggeli, ha az ember gyorsan akar valami édeset enni. Bár nem hiszem, hogy a top 10-be kerül, azért jó sok fahéjjal nem rossz. :)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...