2012. április 14., szombat

Szegények krumplija gazdagon





Hozzávalók:


-6+2 db tojás
-12 dkg parasztkolbász
-12 dkg sonka
-85 dkg csicsóka
-5 dkg póréhagyma
-250 ml tejszín
-275g tejföl
-125 g mozzarella.
-só
-bors

A csicsókát nem hámoztam meg,csak egy tiszta szivaccsal jól lesikáltam,és feltettem főni.
Megfőztem még 6 tojást.
Egy tűzálló tálat kikentem,és beletettem rétegezve a karikára vágott csicsókát,tojást,póréhagymát,kolbászt,és a csíkokra vágott sonkát.
A tejszínt elkevertem a tejföllel és a maradék 2 tojással,sóztam-borsoztam és ezzel locsoltam le a rakottast.
A tetejére reszeltem a mozzarellát,és betoltam a forró sütőbe.
Ennyi az egész.

Még csak a második próbálkozásom csicsókával,de azért két jó tanáccsal már szolgálhatok:
Az egyik,hogy mivel a csicsóka kicsit édeskés,ezért nem árt kissé bátrabban fűszerezni.
A másik,hogy ugyan emlékeztet a krumplira,de vigyázzunk,mert sokkal gyorsabban megfő!
A végeredmény csodafinom lett,érdemes kipróbálni.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...