2012. április 12., csütörtök

Medvehagyma

Mióta ismerem ezt a csodás növényt,azóta imádom.Kár, hogy mindössze néhány hétig van szezonja egy évben. :-(
Ezt orvosolandó, idén elhatároztam, hogy bevásárolok, hazacipelek, tartósítok...Medvehagymát minden mennyiségben!
Ezért nem is olyan meglepő,
hogy múlt hét szombaton (amikor már a mélyhűtőben lapult egy jelentős mennyiség ) , ezzel állítottam haza :

Ez bizony 2.5 kg medvehagyma! :-)
Az igazat megvallva ebből " csak " másfél kiló az enyém, de azért az is jelentős mennyiség! Még sosem voltam ennyi medvehagyma boldog tulajdonosa! :-D
Nem sokkal később így festett az előszoba:


Most így áll a helyzet. A további felhasználásról még nincsenek terveim. Illetve túl sok is van...
Addig is a következő bejegyzésben megtaláljátok a medvehagymás spenótfőzelék receptjét.
Zseniális,nézzétek meg!


Ta-damm!!!


Most már megleshetitek, hogy mihez is kezdtem ezzel a rengeteg medvehagymával :-D

Medvehagymás só
Medvehagyma fokhagymás olajjal
 
Medvehagyma citomillatú kakukkfűvel és citromos olajjal

Medvehagyma citromillatú kakukkfűvel, snidlinggel és citromos olajjal

Recepttel most nem szolgálhatok, nem méricskéltem semmit.
A legjobb ötleteket az Erdőkóstoló oldalon találjátok.
Idén már sajnos vége az idénynek, de jövőre legyetek szemfülesek, zsákmányoljatok jó sok medvehagymát, és tartósításra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...