2012. április 29., vasárnap

Chilis bab

Egy kis mexikói a hétvégére. 

Hozzávalók:


-1 kg darált hús (sertés-marha vegyesen)
-1 fej lila hagyma
-1000 g sűrített paradicsom( még jobb, ha fele-fele arányban sűrített és darabolt paradicsomot használunk)
-3 gerezd fokhagyma
-15 dkg morzsolt kukorica (én mirelitet használtam )
-480 g vörös bab (2 konzerv)
-só, bors, őrölt chili, chili pehely, oregano
-nagy csokor friss koriander
-kevés olaj.


Elkészítés:

Egy kevés olajon pirítsuk meg a darált húst.Sózzuk, borsozzuk, adjuk hozzá a zúzott fokhagymát.
Öntsünk alá kis vizet, és tegyük bele a sűrített paradicsomot, majd a koriander kivételével a fűszereket.
Lassú tűzön pároljuk meg és amikor már majdnem kész, tegyük bele a babot és a kukoricát.
Kevergetve forraljuk fel, és kész is.
Én előző nap készítem el, és hőálló tálban a sütőben melegítem össze.
Szerintem így finomabb lesz.
Tálaláskor szórjuk meg az apróra vágott friss korianderrel, és kínáljunk mellé többféle chilit. 


Viva Mexico !!!! :-D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...